Doceń swoich klientów
W ostatnim czasie można bez trudu zauważyć, jak wiele sklepów oraz punktów usługowych stara się szanować swoich klientów.
Chodzi tu zarówno o docenienie stałego konsumenta, który darzy markę zaufaniem i wraca na zakupy, jak również zdobycie nowego, co nie jest proste w realiach dzisiejszej konkurencji, ponieważ często świetny produkt czy doskonale wykonana usługa już nie wystarczą...
Dlatego właśnie coraz więcej sklepów zakłada własne programy lojalnościowe i karty stałego klienta, dzięki którym uzyskamy rabaty na zakupy, punkty wymieniane na dodatkowe korzyści i inne benefity. Takie działania to sposób podtrzymania trwałej relacji z kupującym. Ma prowadzić do zwiększenia sprzedaży i zbudowania lojalności wśród konsumentów swojej marki.
Kawiarnie, lodziarnie, branża medyczna, kosmetyczna, fitness... Można wymieniać bez liku gdzie chętnie i z powodzeniem wprowadza się takie zabiegi. Bardzo popularne są karty, dzięki którym otrzymamy coś gratis, np. po zebraniu kilku pieczątek lub naklejek następna usługa lub produkt są bezpłatne. Również karty rabatowe, które obniżają cenę towaru cieszą się dużym powodzeniem.
Zachęcamy do takiej formy współpracy ze swoimi klientami, mając pewność że zaowocuje obopólną korzyścią! Jesteśmy przygotowani, aby wesprzeć Was w tych działaniach, oferując niezbędne narzędzia takie jak projekt oraz samo wykonanie pieczątek, druk kart, naklejek, itp.
Taki rodzaj budowania lojalności klientów spełnia swoją rolę, skutecznie zachęcając odbiorcę do powrotów i kolejnych zakupów.